Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Τι θα γίνει με τα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και ποιοι θα τα πληρώσουν φθηνότερα



Αν και η... δημιουργική ασάφεια του οικονομικού επιτελείου συνεχίζεται, όλα δείχνουν ότι η... μπίλια έκατσε σε ό,τι αφορά στα τέλη και στην Καραγιώργη Σερβίας έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί το σχέδιο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2015.

Η πρώτη σημαντική αλλαγή αφορά στα νέα αυτοκίνητα, όσα δηλαδή είναι πενταετίας, τα ΙΧ που ταξινομήθηκαν λοιπόν μετά το Νοέμβριο του 2010 θα υπαχθούν σε νέους συντελεστές τελών. Οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων θα δουν τα νέα τέλη και θα... τρίβουν τα μάτια τους, καθώς θα κληθούν στην πλειοψηφία τους να πληρώσουν ποσά πολλαπλάσια σε σχέση με πέρυσι.

Σε ό,τι αφορά λοιπόν σε αυτή την κατηγορία θα επέλθει μια μεγάλη αλλαγή. Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας των νέων αυτοκινήτων θα γίνει με βάση την αξία που είχαν κατά την ταξινόμησή τους. Όχι με τη σημερινή αξία, μια πενταετία μετά δηλαδή, άσχετα από τη σημερινή αξία του αυτοκινήτου κάποιοι θα βρεθούν να πληρώνουν με βάση το πόσο αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Μάλιστα αρκετά αυξημένα θα είναι τα τέλη για τα αυτοκίνητα αξίας άνω των 40.000 ευρώ, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο το πλαφόν για τα “ακριβά τέλη” να πέσει στις 30.000 ευρώ ώστε να πιαστούν στο... δόκανο περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή αφορά στα αυτοκίνητα που είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Εδώ με μείωση του ορίου των ρύπων, με τρικ δηλαδή, οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων θα πληρώσουν τέλη. Το σχέδιο λέει ότι το όριο από τα 100 μικρογραμμάρια θα πέσει στα 80 και έτσι όσοι έχουν ρύπους από 80 ως 99 μικρογραμμάρια θα βρεθούν να πληρώνουν ένα ποσό της τάξης των περίπου 50 ευρώ.

Η τρίτη αλλαγή που μελετάται αλλά είναι άγνωστο αν θα εφαρμοστεί είναι ένα μεικτό σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση τον κυβισμό και την σημερινή αξία του αυτοκινήτου άσχετα από την παλαιότητα ή τους ρύπους.

Βέβαιο, ωστόσο, σύμφωνα πάντα με διαρροές από το υπουργείο Οικονομικών είναι το γεγονός ότι θα υπάρξει σχετική ελάφρυνση για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 10 ετών, ενώ όσοι έχουν αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού, ταξινομημένα πριν τον Νοέμβριο του 2010 θα πρέπει να περιμένουν επί της ουσίας τα ίδια τέλη κυκλοφορίας.

Related Posts:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τυχαίες Αναρτήσεις

  • Τι γίνονται οι ιερόδουλες όταν γεράσουν
    16/02/2017 - 0 Comments
    Πού και πώς ζουν οι ιερόδουλες όταν αποσυρθούν από τα κόκκινα φανάρια και τις πιάτσες όπου ζει…
  • Οταν η Ελλάδα είχε δικό της επιταχυντή και έκανε πειράματα Πυρηνικής Φυσικής
    02/08/2017 - 0 Comments
    Πολύ πριν το CERN, πολύ πριν δημιουργηθούν οι υπερσύγχρονοι επιταχυντές σωματιδίων, στην Ελλάδα…
  • Μαντάγια Συρίας:Εκεί που άνθρωποι τρώνε χώμα, γρασίδι και κατοικίδια
    11/01/2016 - 0 Comments
    Η Μαντάγια τελεί υπό πολιορκία από τις κυβερνητικές δυνάμεις του Μπασάρ Αλ Ασαντ, με τους…
  • Γιατί δεν ανοίγει ποτέ ο «Φάκελος της Κύπρου»;
    23/07/2018 - 0 Comments
    Τα πράγματα είναι απλά. Οι κυβερνώντες σε Ελλάδα και Κύπρο δεν μίλησαν ποτέ για πόλεμο και γι’…
  • Οι γονεις που καταδίκασαν τα παιδιά τους με το που τα έφεραν στον κόσμο
    03/08/2017 - 0 Comments
    Οι Nicola και Ian Elson είναι δυο τρυφεροί γονείς που αγαπούν τα παιδιά τους όσο τίποτα άλλο στη…
  • Συγκλονιστικό Βίντεο: Πρώτη φορά στον έξω κόσμο μετά από 44 χρόνια στη φυλακή
    26/11/2015 - 0 Comments
    Ο 69χρονος Otis Johnson πέρασε σχεδόν 44 χρόνια κλεισμένος σε φυλακή, εκτίοντας την ποινή που…
  • Πώς πήραν το όνομά τους γνωστές περιοχές της Αθήνας
    09/08/2017 - 0 Comments
    Εξάρχεια, Πλάκα, Μετζ, Θησείο, Γκύζη … σε μια προσπάθεια καταμέτρησης των πυκνοκατοικημένων…

by click4money

Online ταινίες και σειρές