Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Ζήτησαν φόρο από άνεργο με εισόδημα... 0,26 ευρώ!



Φόρο καλείται να πληρώσει ένας άνεργος από τη Θεσσαλονίκη επειδή είχε εισόδημα από... τόκους 0,26 ευρώ!

Ο καταγγέλλων, χωρίς σπίτι ή αυτοκίνητο στο όνομά του, έστειλε μήνυμα στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννη Μιχελογιαννάκη γνωστοποιώντας ότι του ήρθε εντολή να πληρώσει φόρο 65,99 ευρώ, αφού είχε έσοδα από τόκους, 26 λεπτά. Έκανε τροποποιητική δήλωση, μάλλον όμως... μάταια, αφού κινδυνεύει με πρόστιμο.

To e-mail του καταγγέλλοντα

Κύριε Μιχελογιαννάκη,

το 2013 και 2014 ήμουνα άνεργος, φιλοξενούμενος, χωρίς σπίτι και χωρίς αυτοκίνητο (τις πινακίδες της παρέδωσα τέλος του 2012).

Έκανα την δήλωσή μου 3/6/2015 και ο φόρος είναι 0. Στις 19/10/2015 βλέπω στην μερίδα μου και βλέπω ότι το σύστημά σας μου κάνει τροποποιητική και μου βγάζει φόρο να πληρώσω 65,99. Αυτό το έκανε διότι είχα δηλωθέν εισόδημα από τόκους 0,26 και δεν έβαλα αποδείξεις, (στην δήλωση που έκανα δεν μου ζητούσε αποδείξεις). Εγώ μόλις το είδα έκανα τροποποιητική με αποδείξεις και βγάζει 0 φόρο, αλλά μάλλον θα μου βάλετε πρόστιμο παραπάνω από 65,99 σαν εκπρόθεσμη. Τα έδειξα στην εφορία και ο υπάλληλος έβαλε τα γέλια.

Έκανα αγώνα για να ξαναβγείτε, διότι είχα την εντύπωση ότι θα βοηθήσετε τους φτωχούς. Μάλλον έκανα λάθος και θα κάνετε χειρότερα από τους προηγούμενους. Σας παρακαλώ θέλω να με απαντήσετε. Υστ. Σας στέλνω και την πρώτη φορ. δήλωση.

Ο κ. Μιχελογιαννάκης εξέδωσε οργισμένη ανακοίνωση. «Είναι ντροπή για ένα ποσό 0,26 λεπτά του ευρώ ένας άνεργος φιλοξενούμενος, χωρίς σπίτι, χωρίς αυτοκίνητο να καλείται να πληρώσει 65,99 ευρώ και επειδή δεν κατάφερε εμπρόθεσμα να δώσει αποδείξεις που να δικαιολογούν τα 0,26 λεπτά να κινδυνεύει και με πρόστιμο λόγω καθυστέρησης της κατάθεσης της τροποποιητικής. Ντροπή» τόνισε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τυχαίες Αναρτήσεις

by click4money

Online ταινίες και σειρές